Hej

Hej alla sötisar. Idag har jag varit på jobbintervju, hihi var så mysigt och sådära. Tydligen var det bara för nått bemmaningsföretag. Haha ja hajade ingenting förns i mitten av intervjun. Blev iaf intervjuad av en skön donna, tycker det hängde nånting i luften där mellan henne och mig faktiskt. Annars har jag bara haft träning och fixat mitt bankomatkort.

Juste så pinsam historia om mina bankomatkort idag. Skulle köpa ett busskort på Pressbyrån idag, så går dit med mitt VANLIGA kort, som ja hade hela sommaren så ska ja precis betala, så säger maskinen "MEDGES EJ" Nää men okej jag ringer pappa och frågar Whats going on!? Han säger att jag fått ett brev från min bank (med ett nytt kort), vilket ja inte ens visste, springer tillbaka hem och pappa kastar ut brevet genom fönstret, skyndar mig tillbaka till Pressbyrån och säger att ja ska köpa busskortet och att jag var där nyss, så jag stoppar i mitt NYA kort i maskinen och drar pinkoden, hihi. Jamen vad tror ni maskinen säger "MEDGES EJ" såklart så jävla pinsamt. Så jag ringer pappsen igen, pch säger att det funkar INTE han lackade satan eftersom ja "suttit hemma och inte gjort nått på några dagar och att jag är så himla lat" och påstod snabbt att jag borde gjort det tidigare (byta kort, och aktivera det nya). Aja det slutade med att han fick komma ner och betala, sen skyndade jag mig iväg :)

Imorrn efter träning är det UTGÅNG med laget med start i bastun med bärs, kommer bli såååå jävla peppaat!



Puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0