Shit

Shit vad kassa vi är asso, haha. Torsk igeeeen. Idag torskade vi med 7-3 mot Botkyrka HC i lite av ett derby. Så varför förlorar vi då? Jo vi förlorar för att:

// Vi spelar som ett gäng kärringar
Vi uppträder som ett gäng kärringar
Vi förlorar som ett gäng kärringar //

Enda roliga med dagens match idag var att jag fick göra mitt 2;a mål hihi, och att ja körde med ett ihoptejpat axelskydd som jag fick låna av motståndarlaget för att ja glömde mitt. Haha.

Annars har jag bara skickat inte lite jobbansökningar (fruktansvärt roligt). Underbart trevligt folk som svarar på ansökningar och så vidare (jävla as). Sedan så berättade papi att han har beställt NHL/FIFA10 hihi, så nu lär ja ha någonting att göra dom kommande dagaran iaf. Får hoppas det kommer snart bara.

Imorgon blir det KRISMÖTE med laget, ska bli kul och se vad vi kommer fram till. Hähä



Puss & godnatt!





FOR LIFE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0