Shit

Shit galen kväll igår asso, helt sjukt.

Men vi börjar med mötet? Haha tog typ 3-4 timmar tänker ja. Men jag hoppas vi allihopa fick lite vett i huvudet och börjar köra på ordentligt nu asso, trött på förlora.

Men igår, åkte hem till Joel på "Lilla Manhattan" tyyp. Och drack lite lirade lite poker i guess, sen drog vi en bulle till Grodan runt 1-tiden. Då är det som "sesam-öppna-dig" alla känner Joakim "JoJo" Johansson sjukt. Men sen väl där inne, shottade vi på, drack bira och skaka som aldrig förr. Träffade på lite idioter som Jonte Fagerlund and so on (sjuk kille de där). Va kvar tills dom stängde iaf. Jag och Aland och en sista piss på toan, va helt tomt. Sen drock vi och fylle käka på McDonalds på kungsgatan vart annars? Sluta med att vi blev utslängda efter matkrig som en viss Aland start. Slutade med att jag hade 2st 0.5liter Coca-Cola på jacka+byxor. Nu blire att ringa kemtvätten. Tack Andreas!

Skönast igår var Joel, när han drog direkt till jobbet kl 06:00 iaf. Hahah.



Pusss darlings!

Kommentarer
Postat av: alix

HAHAHAHA jag började??? va ju för fna du o jonte!!

2009-11-15 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0