Såjaa!

Viktig dag, viktig match. Nu pratar jag självklart om DIF - Assyriska. Efter en skit match och förlust i onsdags tog grabbarna sig i kragen och vann den sista och avgörande kvalmatchen. Helt sjukt viktigt. Sen att Mr. Järnkamin - Mattias Jonsson får avgöra i sudden gör mig bara tårögd. Vilken lycka, vilken lycka säger jag bara.

Min egna match gick åt tjotafräset. Torsk med 3-6, men bättre +/- än dom tidigare matchen, tror ja avsluta med +1 och med tanke på hur vi spelar så är det rätt viktigt. Sen att jag fick panga en slaper i krysset va lika skönt de. Mitt första skott på 3matcher och min första poäng sååå det va skönt.

När jag kom hem hade PAPPA gjort iordning farsdagmiddag. Ni hajjar ju vem som är bossen i huset liksom ;) Mjaaaa. Nu blire film och mys.


Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0