Hej där!

Shoo, det var några dagar sen. Har inte hänt så jätte mycket, haft två träningar. Och igår umgicks jag lite med Dj Björn T haha (katten) vi såg lite på film käkade lite och så innan träningen, sen drog vi till mig efteråt och käka, sen hem till honom och spana lite NHL Toronto - Tampa Bay, Tampa vann med 1-2. En ganska lam tillställning där bästa svensk var Jonas Gustavsson i Torontokassen förutom hans misslyckade passning som ledde till mål. Men what it doooo. Var hemma typ fem-halv sex.

Idag så har jag fixat en sak med mitt PS3 så jag kan connecta om, så jag får filmer via TVn och såå. Är inte alltför teknisk så jag är shiiit glad att de funkar nu ;) Hihi. Sen nu ikväll har ja bestämt lite och så med kära Andreas vi ska se film och spela lite tv-spel :$ Han har ju vart shjuuk ett tag så han måste få roa av sig ;)

             

Teknisk? PS3 - Mjau!



Dj Björn T?


Andreas, shjuuuuker?




Puss sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0