1;a November

Mjaaa, Halloweenen över. Bara att vänta ett år på nästa års skitungar då ;) Haha nerå dom är rätt charmiga faktiskt, vet ju själv hur man var i unga dar. Var väl ingen svärmorsdröm direkt även om man vuxit upp till det på sendare dar! Hahaha. Ne men idag har varit en jävligt relax dag. Vakna upp tog lite frukost sedan gick jag pappsen och Eve på stan för att kika in några lägenheter runt om i stan på söder. Tycker faktiskt dom var jävligt lama för utgångspriserna dom hade. Gick sedan hem när dom fortsatte deras lönlösa promenad, jag är liksom redan fit for fight ;)

Gick hem och la mig i soffan för dagens rulle "Adeventureland" eller nått. Vet inte riktigt vad jag tyckte....Sen så har jag följt fotbollen självklart. Oerhört viktigt med vinst över Kalmar FF på hemma plan. Skönt att dampsyndromet-Patrik-Haginge levererar när det behövs, och Johanesson som inte bemödat sig sen -03 stänker inte viktiga 2-0. Nu gäller det bara att plocka Assyriska i kvalet, så kör vi nästa år!!!!!

Förresten nu när man loggar in på msn, de är ju så himla gulligt att se att de dyker upp "sm-guld" "älska aik" namn så här när det nalkas sm-guld. För jag menar förrut har inte en jävel av er brytt er ett SKIT om aik. Ni har inte ens gått på en enstaka match tänker ja. PLUS att ni har "ett lag i fotboll - och ett lag i hockey" hör ni inte ens hur jävla patetiskt det låter? Och ni kallar oss medgångssupportrar? Jävla luffare! Vi håller på Djurgården och BARA Djurgården! Det är liksom så det funkar.


FORZA DIF



DIV 2, DJURGÅR´N ÄNDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0